środa, 3 września 2008

Szczęśliwy dzień :) :) :)

Bywają takie dni, że od samego rana cos miłego Was spotyka?
Właśnie dzisiaj mam taki dzień!!!
Pierwszą miłą wiadomość otrzymałam od Luny :*
O! i jeszcze otrzymałam :) od Marty :*
(dopisane godz. 21.30) ale to nie koniec! :) właśnie otrzymałam tą samą nagrodę od Juunki :*
Przyznały mi:


Jeszcze raz serdecznie dziękuję WAM :* :* :*

A teraz zgodnie z regułami muszę :

1.Nominować maksymalnie 5 osób.
2. 4 powinny być wiernymi czytelnikami twojego bloga a 1 musi pochodzić z innej części świata.
3. Zostawić linka do osoby, która cię nagrodziła.

To moje nominacje (bardzo ciężki wybór – kilka regularnie odwiedzających mnie osób nie ma bloga niestety, a zgodnie z regułami ich nagrodzić nie mogę ;)
TO MOJE WYBRANE OSOBY :)

1. Nowalinka
2. Finn
3. Renny Berryboar
4. Inka

A z zagranicy wybieram.... Kitty

Ale to nie koniec : druga niespodzianka czekała po przyjściu z pracy w skrzynce pocztowej:
Nagrodę od Kamili :* w postaci małego scrapuszka-notesika w cudownych kolorach prezentuję tutaj:


Otrzymałam ją za udział w polowaniu na 3333 wejście na blog Kamili.

Chciałabym z Wami podzielić się szczęściem dlatego

OGŁASZAM POLOWANIE NA 2222 WEJŚCIE NA MÓJ BLOG

Mój licznik odwiedzin dzięki Wam ciągle rosnie :*

Pierwsze 3 osoby, które przyślą print scr z liczbą 2222 na mój email otrzymają ode mnie kartki scrapowe oraz niespodzianki (z pewnością przyda się do scrapów;).

Jak to zrobić:
* Naciskamy klawisz na klawiaturze z oznaczeniem Print Scrn, komputer wtedy zapamięta aktualny obraz wyświetlany na monitorze, czyli stan licznika na blogu
* potem otwieramy nowy dokument w dowolnym programie graficznym (wystarczy Paint)
* naciskamy równocześnie CTRL+V, obraz zostanie wklejony
* zapisujemy jako plik np: jpg
* wysyłamy jako załącznik do maila na adres rudlisenator@gmail.com

A każdy kto zostawi komentarz pod tym wpisem weźmie udział w losowaniu nagrody niespodzianki
Jak widzicie wcale to nie jest trudne.

ŻYCZĘ POWODZENIA !!!

27 komentarzy:

  1. ive done something here to have you a few cents!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna zabawa z Tym 2222 wejściem :) spróbuję swoich sił :)
    Zapraszam do mnie, już pisałam wcześniej, ale chyba nie dojrzałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Marta :) Już poprawiłam swój post:*

    OdpowiedzUsuń
  4. to i ja zapoluję, skoro jest okazja :)
    ostatnio mi brakowało 1 osoby do szczęścia (...u kogoś...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to przez Ciebie tylko na takich forach siedzę i nie mam na nic czasu:) A tu się szkoła zaczęła:))) Ale co tam, kiedy tu tak fajnie:) Zostaję!

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wygląda to na wielką filozofię (ten screen cały), może się uda...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ja się wpisuję, chociaż ostatnio nie mam szczęścia w grach losowych ;) pewnie dlatego że mam szczęście w miłości haha :)) gratuluje nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zostaje mi nic innego jak tylko polować na szczęśliwe dwójki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluje wyróżnień!Masz świetne prace i w ogóle :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten wrzesień - od początku nagrody, niespodzianki, spotkania... :) Oby tak było każdego miesiąca :).Śliczny ten notesik dostałaś - gratuluję! Cały czas mam nadzieję, że spotkamy się 13.09. - jeszcze dam znać. Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. O, ja tu widzę, że już dwa wyróżnienia dostałaś :) No ale cóż, zajrzyj na mojego bloga, znajdziesz tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję wyróżnień, należą Ci się. Życzę Ci kolejnych takich szczęśliwych dni od samego rana.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się, że scrapuszko się spodobało :) przyznaję, że trochę w ciemno robiłam, bo upodobań Twoich kolorystycznych ani stylowych nie znam niestety.
    Gratuluję nagrody blogowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wyróżnienia i dziękuję za nominację :*
    No i tego, że licznik żyje i bije też gratuluję Twórcza Kobieto :))

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje, coż, może będę nudna, ale u mnie czeka jeszcze jedna nagroda:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Lili :* bardzo Ci dziekuję! Oczywiscie napiszę zaraz o tym o tym w następnym poscie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A licznik bije, bije, bije... :) Może uda mi się upolować te cztery dwójki? Zapraszam też na mój blog na losowanie albumiku :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej!!! Ale mi miło :) Cała się rumienię teraz. Dziękuję bardzo :*
    Wstyd mi jednocześnie, że ostatnio nie zaglądam :( Fe Renny, brzydka! Jeszcze raz bardzo dziękuję. Czuję się zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję nagrody! Cieszę się, że ją dostałaś, bo Ci się ona należy :) Prace są świetne. Ciekawie skomponowane, staranne wykonane,... wszystkie na 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja znowu tu zaglądam, bo może wreszcie trafię na te dwójki...a jak nie, to może będe mieć szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nonono :D gratulacje ciągle rosnącego licznika ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. a szczęśliwy numerek przespałam :( gratuluję zwycięzcy czujności i refleksu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też przegapiłam te cztery dwójki :(

    OdpowiedzUsuń
  24. ja przyszłam pogratulować i podziękować :) bardzo, bardzo mi milo :) ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szcześliwego numerka nie mogłam łapać, bo pracowałam, to przynajmniej w loteryjce spróbuję dać szansę mojemu szczęściu ;) Uwielbiam takie zabawy ;)Trusiaj

    OdpowiedzUsuń
  26. Udało mi się z numerkiem, to może uda się jeszcze raz:) Przecież czasami człowiek ma ten szczęśliwy dzień, nie;)? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo jeeejjjj! no to mnie niespodziewajka spotkała po powrocie !!! bardzo się cieszę i podskakuję tu prawie z radochy z nominacji !
    już się odrabiam więc wkrótce u mnie też nominacje ! pozdrowionka, spąsowiała Inka :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!