niedziela, 7 września 2008

Nagroda od Lili :*

O tej nagrodzie dowiedziałam się w czwartek od
Lili



Jestem bardzo zaskoczona takim wyróżnieniem :)
Zgodnie z zasadami tej zabawy powinnam:
1. Wstawić logo na blogu (to już zrobiłam)
2. Wstawić link do Lili (jest powyżej)
3. Nominować 7 kolejnych blogów w tym jeden z zagranicy (i z tym mam problem) dlatego
postąpię trochę niezgodnie z zasadami i...
nominuję 3 blogi polskie, dzięki którym zaczęła się moja przygoda ze scrapbookingiem i z pewnoscią dla wiekszosci początkowych scraperek :)))

A więc nominuję:
1. Mirabeel :*
2. Anieszkę :*
3. Karolę :*

oraz nominuję wszystkie dziewczyny zaglądające i zostawiające swoje komentarze - dzięki Wam wiem, że ktos mnie czyta i ogląda:* :* :*

A z zagranicy wybieram:

Monicę

Jeszcze raz dziekuję Lili :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję nagrody:)
    Wcześniej też zostałaś wyróżniona:) za skrapa:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nagrody :)

    i szczerze przyznam, ze zaskoczyłąś mnie wyróżnieniem....ogromnie :) a na dodatek znalazłam sie w tak doborowym towarzystwie O_o bardzo dziekuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you so much for your lovely gift to me, I adore your stuning scenery photos on your blog. Hugs Monica xxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia :) I chciałabym ci napisać, że moje ATciaki poleciały dziś do Ciebie poleconym. W środku jest koperta z naklejonymi na niej znaczkami. Powinno wystarczyć na przesyłkę ATC poleconym, bo włożyłam do koperty moje i zapytałam pani na poczcie ile to będzie, więc powinno być OK :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko gratuluje wyróżnienia!! I bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :) A ja wcale a wcale zaskoczona nie jestem, bo blog jest(nie ukrywajmy) "przepyszny" :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję! Nagroda należy Ci się - wiem to od dawna :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Również gratuluję nagrody :) Miło jest je dostawać, i dawać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też gratuluję!! I pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim gratuluję wyróżnienia!! Należało się, a jakże!
    Jednocześnie ogromnie Ci dziękuję za nominację, bardzo bardzo to doceniam i ogromnie mi miło! :*
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!