wtorek, 16 września 2008

Miło mi...:)

Wczoraj doręczono mi przesyłkę, która zawierała ATC i...
takie skarby :) :) :)





Muszę przyznać, że jestem bardzo zaskoczona :)
Otrzymałam to wszystko od Songaji1, która od niedawna ma własnego bloga
Takie śliczności tylko za to, że napisałam parę zdań o jej pieknych karteczkach i komentarz na blogu...
Naprawdę piękne prace wykonuje i zachęcam do odwiedzania jej bloga.

Dziękuję Asiu za te cudne prace:* I cieszę się, że bierzesz udział w zakładkowym szaleństwie ;)

Czekam jeszcze na przesyłki z ateciakami od Sary, Drychy i Agusi.

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne rzeczy!! No no no muszę wpaść na bloga Songajii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od Drychy niedługo dostaniesz, bo wiem, że już wysłała :D Ajajaj, coraz bliżej końca tej wymiany, a im bliżej tym bardziej się nie mogę doczekać tych ATC...

    OdpowiedzUsuń
  4. no :D ode mnie będą mam nadzieję za niedługo :D i od reszty też
    już się nie mogę doczekać aż dostanę wylosowane dla mnie atc z wymiany :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny czekam również na te ateciaki - wiem, że Sara też wysłała-no nie wiem co z Agusią ;)
    Pisałam ale nie mam odpowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty dostałaś!Prawdziwe skarby :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteluchy :) Miło jest dostawać prezenty :) Wysłałam dziś zakładki do Ciebie Rudlisku, mam nadzieję, że dotrą bez kłopotu.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności dostałaś... zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!