środa, 17 września 2008

Listonosz chyba się pogniewa :)))

Prawie codziennie donosi mi jakieś przesyłki: ateciaki, domki na wymianę i ostatnio zakładki :)
Bo jak wiadomo czas już najwyższy zabrać się za zrobienie i wysłanie ich...
Będę 27 września na srapowym spotkaniu w Krakowie - więc można tam mi je wręczyć osobiście :P
A póki co prezentuję listę uczestniczek wymiany zakładkowej:
1. kasia5711 mam zakładki :)
2. ania mam zakładki :)
3. karola 2008 mam zakładki :)
4. jasminowasia
5. Mirabeel mam zakładki :)
6. Luna mam zakładki :)
7. vivet9 mam zakładki :)
8. loreena mam zakładki :)
9. fila mam zakładki :)
10. inka mam zakładki :)
11. Trusiaj mam zakładki :)
12. brydzia58 mam zakładki :)
13. izabella mam zakładki :)
14. gulka mam zakładki :)
15. joasiah
16. kasia mam zakładki :)
17. monikajacka mam zakładki :)
18. anna65 mam zakładki :)
19. rudlis czyli ja.. mam zakładki :)

12 komentarzy:

  1. hahaha biedny listonosz ;) moje też się robią :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój listonosz już wie, kto to jest Ania Z. czyli ja ;-) Hehe, rozpoznaje mnie na ulicy i dzięki temu czasem nie muszę biegać z awizem na pocztę.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka praca listonosza :D
    Miłej pracy życzę nad zakładeczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja prosze o dopisanie przy brydzia58 - dostarczy w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz nie mogę doczekać się tych zakładek :).

    OdpowiedzUsuń
  6. no to jeszcze Aga i......
    i cała nadzieja w poczcie polskiej, która mi (nam) te cuda przyśle :ślini się:
    atc atc atc : >

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, czy ja też mogę swoje dać Ci w Krakowie? byłabym baaardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok, nie ma problemu - wpiszę zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pan listonosz to powinien być wdzięczny bo dopóki są wymiany to nie grozi mu bezrobocie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hihihi :D Cóż - taka praca :) Mój też już kręci nosem. Muszę mu chyba pokazać Twoją listę :) Przy twoim listonoszu to on ma wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Krakowie nie będę więc moje wyślę pocztą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!