niedziela, 28 września 2008

Krakowskie spotkanie i mój nowy zakup ;)

Nasza wyprawa do Krakowa rozpoczęła się już od 6 rano...W pociągu do Krakowa trwały "poważne" scrapowe dyskusje pomiedzy Karolą a Kasią ...haha..



Zabrałam ze sobą parę niespodzianek dla dziewczyn,
kartka dla Costy:*:* :* za miłe komentarze na forum

dla Truskawki i Izabelli za 2222 numerek (Gulka, Juunka pamietam o Was:*)



Największe zainteresowanie było przy bazach Gizmo:* same zobaczcie jak dziewczyny padły na kolana...






Dziewczyny powoli rozpakowują swoje scrapowe skarby ;)


Jeszcze ostatnie zakupy i do dzieła...







Nowalinka na spotkaniu pełniła rolę paparazzi, a czasami pozowała do zdjęć ;)


Niestety nie mogę pokazac tego co zrobił-ale mogę napisać, że udało mi się dokonać wpisu do wędrowniczków Truskawki i Chwilki.
No i odebrałam od kilku dziewczyn zakładki-ale o tym napiszę innym razem.

Dziękuję za miłe i twórcze spotkanie :)))
Fajnie było zobaczyć na żywo scrapujące babeczki :*


A to mój ostatni zakup z którego jestem zadowolona (może w końcu uda się uporządkować mi moje papiery) aktówka za 17 zl z 25 przegródkami kupiona w Auchanie ;)




17 komentarzy:

  1. Mogłaś powiedzieć, że właśnie w tej chwili robisz zdjęcie bo wyszłam tak jakbym conajmniej za karę do Krakowa jechała ;)a tak poważnie pewnie dyskutowaliśmy o naszych identyfikatorach :))
    Dzięki za spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale macie fajnie z tymi spotkaniami :)
    Piękne niespodzianki i świetny zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że fajnie było :). Szkoda, że do Krakowa mam tak daleko :(. Gratuluję zakupu, mam podobną teczkę i sprawdza się nawet przy przechowywaniu scrapów 20x20. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. było super ;-) widziałam wpisy ale nic nie poweim ;-) Miło było cię poznać, już zdrowieje ale sobota była najgorsza... i do zobaczenia !!

    OdpowiedzUsuń
  6. już po ? jak ten czas leci!
    spotkania są fajne tylko za szybko mijają...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana strasznie dziękuje za taka miłą niespodziewajkę..cudnie było Cie poznać osobiści. Czy jestem grzeczną dziwczynką - raczej tak,ale czasem tupne nogą..hihih
    czekam na Twój adresik bo moje zapominalstwo wzieło góre !!! Coś mam dla Ciebie
    costa.pasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotkanie udane, zakupy też ja w przeciwieństwie do Oriki, nie zrobiłam NIC :-), ale jej wpis widziałam, macałam i podziwiałam :-). Dzięki dziewczyny za miłe towarzystwo :-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że było cudownie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się że mogłam Cię poznać ,takie spotkania powinny odbywać się zdecydowanie częściej :)
    Dziękuję za spotkanie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Było super, zrobiłam wszystko co było w planie (album) i nawet pudełko na niego zdążyłam. Już liczę dni do następnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaardzo dziękuję za paczuszkę z cudownościami,a od tego co robiłaś oczu nie mogłam oderwać:) Zainspirowałaś mnie, nie ma co mówić, dzięki:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Aj, jak ja bym chciała się na takim spotkanku znaleźć... A co do ATCiaków, to ja już też nogami przebieram, bo ajjjjć, już bym chciała je zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe i ja sie bezczelnie wepchałam na małe zdjątko ;)
    Fajna ta aktówka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wszystko wygląda :) Karteczka prześliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. chlipchlip spotkanieeeeeeee

    aktowka boska jak ja ją chciałam kupić jakos w lipcu to kosztowala chyba ze 35

    OdpowiedzUsuń
  17. nauczylem sie bardzo wiele

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!