czwartek, 11 września 2008

Już niedługo :)

zakończy się jedna wymiana ateciakowa - dzisiaj dostałam przesyłkę od Juunki :))) Pierwsze ATC dostałam od Renny Barryboar. Teraz czekam na ATC od: Songaji1, Sary, Drychy i Agusi.
Były dwa tematy do zrobienia:Wspaniały świat oraz Mój kolor.
A ponieważ lubię te małe formy zapisałam się na jeszcze dwie wymiany (szalona;).
Teraz kończę jeden temat od Renny Barryboar "Zatrzymaj część lata" i w sobotę mogę oddać je Renny :) na kolejnym spotkaniu scrapkowym w Babim Lecie.
Oj, już nie mogę się doczekać tego spotkania :)))

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już czekam z utęsnieniem na sobotę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czekam na ATC z wymiany - wiem, że jeszcze trochę muszę poczekać, bo nie wszystkie dziewczyny dosłały :) Ale normalnie nie mogę już się doczekać, żeby zobaczyć te wszystkie interpretacje tematów :) Ale masło maślane mi wyszło :P Aha, no i zapraszam do siebie - coś tam fajnego znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach jak ja wam zazdroszczę tych spotkań!! Czemu ja mam tak daleko!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko pracujesz jak widać :) Ale efekty zawsze są świetne (tak też pewnie będzie z ATC jak je jutro dorwę w swoje łapki :D)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!