sobota, 13 września 2008

I już po ...

... kolejnym spotkaniu scrapowym w Babim Lecie. Zawitały do nas nowe zakręcone i szalone dziewczyny: Luna


i agnes_adv.




Byłam od rana tak "zapracowana" haha, że nie miałam czasu posprzątać przed wyjściem swojego miejsca pracy w domu-zobaczcie artystyczny bałagan - ciekawe czy Wy też tak macie.




A spotkanie jak zwykle zaczęło się od konsumpcji, zakupów i plotkowania :)))




Ale i na pracę też przyszedł czas.







To stanowisko pracy Alinki



a to już gotowa kartka (jedna z wielu).




Był czas na małą sesję zdjęciową



...na moment zawitała Renny :)


No, i na koniec prezentuję karteczki wykonane podczas spotkania przez Betik:)



Do następnego spotkania :)))

18 komentarzy:

  1. aaaaaa ile tych rzeczy na tym stole gdzie pracowałyście .. same cudności :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. m.s było świetnie - pewnie i dziewczyny z twoich stron też mają takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ci bardzo za adres www :D Nie wiedziałam ... ojejej ale się cieszę :D

    No i ATC ( JUPI) .. przedłużę termin :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uhmmmmmmm.. zazdroszczę.......

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że mogłyśmy się spotkać :). Mam nadzieję, ze to nie ostatnie nasze spotkanie w tak fajnym gronie :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm... to, co ty nazywasz bałaganem to u mnie już prawie porządek:)
    dopiero wczoraj zabrałam się za prawdziwe porządkowanie i wcismęłam wszystko do kartona:( niestety, to z konieczności ukrycia pewnych niebezpiecznych rzeczy przed wszędobylskim dwulatkiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę nic mówić, ale taki bałagan to "pikuś" w porównaniu z moim barłogiem :D O! Widzę, że też się załapałam na fotkę, miło mi ;] A prace ze spotkania - bajeczne :)
    Dziękuję jeszcze raz za śliczną kartkę i życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyny ale was tam było... myślę, że na następnym spotkaniu i ja się pojawię... czy babie lato jest gdzieś w centrum katowic?

    OdpowiedzUsuń
  9. Luna-fajnie, że w końcu mogłam Cię poznać:*

    Renny mam nadzieję, że na nastepnym spotkaniu będziesz dłużej niż 5 minut;)
    Nicktośka :)
    Zapraszamy - Babie Lato jest na ul.Gliwickiej bardzo blisko Placu Wolności i dworca PKP - nastepne spotkanie 11 październik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj chyba będę musiała zrobić kiedyś fotkę mojego twórczego bałaganu. Czasami to szukam laptopa na biurku :).
    Jeszcze raz dziękuje wszystkim na twórcze spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest bałagan? uhhh..to ja nie pokaże swojego NIGDY... zazdroszczę Wam tych spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję, że nie mogłam być na tym spotkaniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałagan powiadasz... Dobrze, że nie widzisz mojego :-)))) Prace ze spotkania fantastyczne! Musimy kiedyś koniecznie się spotkać!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie macie, kobietki!
    a kartki sa super. Zbieram sie do zrobienia tez tych okraglych kwiatkow - kiedys musze sprobowac, bo taaaakie ladne wychodza!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne spotkanie i bardzo twórcze jak widać :)

    A co do bałaganu, to dla mnie porzadek, bo ja juz oprócz stołu opanowałam podłoge...niestety....rozprzestrzeniam sie niekontrolowanie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, Rudlis, też mam taką nadzieję :) Czas pokaże, bo jeszcze nie wiem :/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajne spotkanie. jak ja Wam zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale macie tam fajnie! Szkoda, że ja tam być nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!