wtorek, 9 września 2008

Ciężko pracuję ;)

ależ oczywiście. Trochę rzeczy mam do przygotowania, czas goni.
Pokażę Wam dwa albumy a właściwie bazy pod albumy (szykuję okładki).

Jeden to na 10 jubileuszową edycję wędrujących albumów - w tej edycji są zapisane dziewczyny z forum: Abrakadabra, Katrina, Kalanchoe, Krzycha, Renny Berryboar, Annqaa, Taja85, gps06, Elfik, Niebiesko_Oka, Nutka1911 i ja :) W sumie jest nasz 12...ciekawe kiedy mój album wróci do mnie ;)

Drugi album to na wymianę polsko-francuską ...szczegóły wkrótce ;)




I na koniec mały notesik wykonany dla koleżanki z pracy.



6 komentarzy:

  1. Chciałam też wziąć udział w wymianie jubileuszowej :) Ale zanim się obejrzałam, lista była już zamknięta. Ale jeszcze nie jedna wymiana wędrujących będzie :D A notesik bardzo fajny. Podoba mi się ten kwiatkowy ćwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juunka cieszę się, że zagladasz do mnie :* ale trochę późna pora a rano trzeba wstawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. produkcja idzie pełną parą :)
    Fajny, radosny ten notesik....a albumy zapowiadają sie intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa :) ten notesik !!! BOSKI te paski ... mmm zazdroszczę Twojej koleżance :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten notesik, ładne kolorki :). Co do Katowic to na 90% będę i jednak przyjadę pociągiem. Nie będę długo z Wami, jakieś 3 godzinki, ale to zawsze coś :). Już nie mogę się doczekać :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny ten notesik! piekne kolory - zwykle gustuje raczej w zimnych barwach, ale przy tych paskach nie da sie nie usmiechac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!