poniedziałek, 25 sierpnia 2008

Zapraszam do zabawy !!!

Dzisiaj odwiedziłam blog LUNY :* i wpadł mi do głowy taki pomysł.

Chciałam zaprosić do wymiany zakładek :)))
Wydaje mi się, że większosć z nas z pewnoscią lubi czytać książki.
Mamy przecież ulubione książki, czy to z przepisami kulinarnymi,czy popularno-naukowe bądź powiesci, więc zakładki do nich są nam niezbędne!!!

A jeszcze lepiej mieć je wykonane różnymi technikami przez sympatyczne osoby to dopiero przyjemnosć, tak więc ogłaszam
WIELKĄ BLOGOWO-FORUMOWĄ WYMIANĘ ZAKŁADEK
Chętnych zapraszam do wpisywania się w komentarzach.
Termin zgoszenia upływa 1 wrzesnia! Ze względu na duże zainteresowanie zgłoszenia przyjmuję do 29 sierpnia!!!

A na zachętę zamieszczam moje stare zakładki :)))



No i zapomniałam: każda z nas robi tyle zakładek ile uczestniczek (uczestników) – technika wykonania dowolna jak już wcześniej pisałam (scrap, decoupage, origami, iris folding, teabags folding, haft itd.) Gotowe zakładki proszę wysłać na mój adres (lub z niektórymi możemy się wymienić podczas spotkania scrapowego) a termin nadesłania do mnie to 25 wrzesień!

33 komentarze:

  1. czyżbym coś przeoczyła? reguły, zasady, nazwę zabawy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fila właśnie byłam w trakcie tworzenia postu haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zostaje mi nic innego jak tylko wziąść się za robienie zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem chętna :) Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli można to i ja sie przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już się zgłaszałam, a teraz to tak dla przypomnienia :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. To znowu ja - strasznie mi miło, że moja zakładka stała się inspiracją do fajnej zabawy :*. Co do spotkania scrapowego, to mam kiepskie połączenia koleją państwową, ale spróbuję jeszcze coś pokombinować i porozmawiać z rodziną nt. dojazdu autem. Kurcze, napaliłam się na to spotkanie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też jestem chętna na te zakladki ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki to bardzo wdzięczny temat, a twoje są bardzo ładne.
    Nie wiem czy otrzymałaś moją odpowiedź, bo pojawił mi się jakiś błąd na forum, więc napiszę tutaj. Przepraszam, ale nie miałam czasu wybrać się na pocztę, postaram się załatwić to jutro lub pojutrze. Przepraszam.
    Pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie dołączę do zabawy.
    Pozdrawiam Asia (songaja)

    OdpowiedzUsuń
  11. ufff.. bo już myślałam, że mam jakiś error internetowy. :)
    ja bardzo chętnie się przyłączę. :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. że co ?! zakładki -nie mogę takiej okazji nie złapać -bo uwielbiam zakładeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. o matulkuuu ale fajna wymiana :)
    powodzenia dziewczyny w tworzeniu, ja wymiekam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli "nieopierzeni" tez mogą się włączyć to bardzo chętnie wezmę udział - to byłaby moja pierwsza taka wymiana ;) Ale w końcu, zawsze musi być ten pierwszy raz! Trusiaj

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak miło, że grupa zakładkowa tak się rozrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurdeee dołączyłabym,ale trochę mnie przeraża ilość osób ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie spróbuję, zawsze musi być ten pierwszy raz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy mogę się jeszcze dołączyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez moge? ile trzeba zrobic tych zakładek?

    OdpowiedzUsuń
  20. matko ile chętnych,ja też bym chciała ale Irenko zdecyduję się na końcu bo nie wiem czy podołam taką ilość zrobić.
    monikajacka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też lubie zakładki więc chętnie
    wezmę udział. Jeśli mogę?

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzisiaj do północy jeszcze czekam na zgłoszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. maraton zakładkowy ;)Irenko podasz na koniec ile zakładek trzeba zrobić? Pozdrawiam ze Szczecina ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy można się jeszcze przyłączyć? Bardzo bym chciała... plisss....

    OdpowiedzUsuń
  25. Flora-przykro mi, ale listę już zamknęłam :(
    Bardzo dużo chętnych-sama się tyle nie spodziewałam...
    Flora, a może a może sama ogłosisz u siebie na blogu taką zabawę-to chętnie się zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. truudno.... szkoooda.... choć pisałaś, że zbierasz chętnych do 1 września... ;-)))

    A o ogłoszeniu zabawy na moim blogu pomyślę intensywnie...

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak, tak miało być do 1 września-ale jak widzisz termin się skrócił z powodu tyyyyyylu chętnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przełom lata i jesieni to czas na przetwory domowe. Jabłka, śliwki, ogórki i papryka - w tym roku przecudnej urody. Polecam przepis na doskonałe, pikle z ogórków nasiennych w occie. Robię je od lat - zawsze udane. Zobacz też na inne przepisy na przetwory domowe, dobre przepisy to dobre przetwory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!