piątek, 29 sierpnia 2008

Rozpoczynamy zakładkowe szaleństwo :)

Strasznie miło, że mamy tyle chętnych kobietek (bo chyba nie ma panów pod tymi nickami ;)) do wymiany zakładkowej!!!
Oto lista w kolejnosci zgłoszeń:
1. kasia5711
2. ania
3. karola 2008
4. jasminowasia
5. Mirabeel
6. Luna
7. vivet9
8. loreena
9. fila
10. inka
11. Trusiaj
12. brydzia58
13. izabella
14. gulka
15. joasiah
16. kasia
17. monikajacka
18. anna65
19. rudlis czyli ja..

No to już wszystko wiadomo - każda z nas robi 19 zakładek, a 18 wysyła do mnie...

Wymiary, kształt dowolny - nic nie będę narzucać!!!
Jak wczesniej było podane - technika wykonania również dowolna (scrap, decoupage, origami, iris folding, teabags folding, haft itd.)

Gotowe zakładki proszę wysłać na mój adres (lub z niektórymi możemy się wymienić podczas spotkania scrapowego) a termin nadesłania do mnie to 25 wrzesień!

UWAGA!
1. Każda swoją pracę oczywicie podpisuje - anonimów nie przyjmujemy ;) (dzieki, że mi przypomniałas Mirabeel :*)
2. Monikajacka - zakladki nie muszą być identyczne - mogą się różnić! :)
3. Trusiaj - oczywiscie proszę wyslać wraz z zakladkami kopertę zwrotną zaadresowaną do siebie ze znaczkiem.:)

A więc do dzieła :)))
Jesli macie jakies pytania to proszę zadawać w komentarzach - chętnie odpowiem :)

Życzę wspaniałej zabawy podczas wykonywania zakładek!

14 komentarzy:

  1. Witaj :) Swietny pomysl na wymiane :) tez mialam chrapke na te zakladki, ale przerazila mnie liczba uczestniczek - sporo Was ;)
    Dziewczyny, powodzenia w tworzeniu :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki oznaczamy, podpisujemy tak żeby było wiadomo która od kogo jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. czy wszystkie maja byc podobne,czy bardzo rózne?
    ja potwierdzam wymianę zakładkową,towarzystwo wyborowe :)
    Monikajacka

    OdpowiedzUsuń
  4. To moja pierwsza wymiana, więc chce się upewnić, zakładam, że do Ciebie wysyłamy też kopertę zaadresowaną do nas ze znaczkiem, żeby ułatwić późniejszą wysyłkę, czy dobrze to sobie wyobrażam? Trusiaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny dzięki za te pytania - już na nie odpowiadam :)))
    Odpiszę w tekście postu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna zabawa, że też dopiero teraz zauważyłam, chętnie bym wzięła udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale będzie roboty.... nie sądziłam, że tyle się nas zgłosi.Z drugiej strony całkiem fajnie bo dostanę aż 18 zakładek :))) a pracę muszę sobie rozłożyć w czasie, najlepiej to już zacząć;)
    Pozdrawiam i życzę wszystkim uczestniczkom weny przy tworzeniu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już zaczęłam robić zakładki, trochę się z nimi rozpędziłam i powstało trochę wiecej, ale ok - zakładek nigdy za wiele ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! ale fajnie że nas jest tyle. będzie zabawnie przy tworzeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie będe mogła czytać 18 książek na raz, dzieki tym zakładkom :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamo , cudownie :)) Już nie mogę się doczekać tych zakładek :))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł z ta wymianą,może następnym razem też sie załapię,bo ja dopiero teraz zerkłam,że juz sie kończy,powodzenia w tworzeniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!