niedziela, 31 sierpnia 2008

Na pożegnanie lata :)

Kolejne sobotnie spotkanie scrapkowe odbyło się w Rybniku.
Tym razem jechałam pociągiem, a ponieważ czas się dłużył złożyłam sobie ring Davida Petty. Tradycyjny powinien zawierać 14 modułów a mój ma tylko 13 i trzyma się bez kleju ;)



A samo spotkanie upłynęło w bardzo twórczej atmosferze - każda dziewczyna cos zrobiła tylko nie ja ;)





Najmłodsza scraperka w naszym towarzystwie :))))



Więcej zdjęć ze spotkania tutaj


Po powrocie do domu wymysliłam, że wykonany ring można wykorzystać w scrapie (oto moje propozycje) :)
Dodajemy guzik do srodka i mamy kwiatek ...

lub naklejamy na fotkę i w ten sposób zaznaczamy ważny element zdjęcia :)



Czekam na Wasze propozycje jak jeszcze można wykorzystać taki ring...

8 komentarzy:

  1. Proszę, spotkanie za spotkaniem, super :). Pomysłowy ten ring - nawet nie wiedziałam, że ma swoją nazwę :). Pomyślałam, że można też go zrobić z papieru "bożonarodzeniowego" i owinąć cały wstążeczką, doczepić kokardkę na górze lub na dole ringu i mamy piękny wieniec na kartkę świąteczną :). Pozdrawiam!
    P.S. Zrobiłam album origamkowo-harmonijkowy zainspirowana Twoim dziełem - dziękuję za pomysł :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny masz pomysł aby ring wykorzystać na kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! jak zwykle było wesoło i miło :)
    Co do ringu na razie nie mam pomysłow, ale się zastanowię :))

    OdpowiedzUsuń
  4. było miło i wesoło. przydają się takie spotkania. chociażby dlatego, żeby się napatrzeć na.. uśmiechnięte osoby obok! :)
    dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj zazdroszcze spotkania..a ring faktycznie inspirujący... kwaitek super faktycznie z niego jest ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. A mówisz ,że nic nie zrobiłaś...
    a ring ? zaliczone!
    no proszę i już po spotkaniu,lecę pooglądać do Harmony :))

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite rzeczy tworzysz a origami to już jak dla mnie czarna magia !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie będę oryginalna, ale przyznam, że moja pierwsza myśl była również taka, że super byłby z tego wieniec bożonarodzeniowy.
    I może jakiś element na "ptasią" kartkę, bo troszkę ten ring przypomina gniazdko. Trusiaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!