niedziela, 24 sierpnia 2008

Kolejne scrapowe spotkanie :)

Niestety na to spotkanie trochę się spóźniłam, ale te parę godzin spędzone w takim doborowym towarzystwie spowodowało, że szybko zabrałam się za pracę;) Miałam w planie wykonać parawanik dla siebie ze zdjęciami moich dzieci...i prawie mi się udało cały zrobić :) Ozdabianie dokończyłam w domu.
Czas szybko mijał i trzeba było sie rozstać, ale niektóre dziewczyny spotkają się juz za tydzień w Rybniku, a inne to pewnie w Krakowie ;)
Bardzo dziekuję za wspaniałą i twórczą atmosferę, za mozliwosć poznania nowych dziewczyn: Jasminowasia, Rudencja i Filla :*
A tutaj kilka moich zdjęć ze spotkania, zapraszam jeszcze do Berry,
Inki i do Filli :)









No a mnie zachwycił porządek w pudełku Halinki :)



A tak wygląda mój parawanik :)))


12 komentarzy:

  1. heh zazdroszczę spotkania :D
    A parawanik bardzo ładny ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. parawanik jest cudny, dopracowany,no i to skrzydło :), cieszę się, że mogłyśmy się poznać :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiadało się ciekawie ale chyba nie aż tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam szybkość działania i jak widać spóźnieni więcej zrobili niz ja ,hahahaa!
    jeszcze wzdycham po twoich domkach ,parawaniku....

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Jestem pełna podziwu do twórczej pracy w takich warunkach :) Ja nigdy nie wiem co zabrać ze sobą, co akurat będzie mi potrzebne...
    Parawan za to wyszedł pięknie i nie pomyślałabym, żeby wykorzystać te bazy tagowe... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowalinko, bo ja tylko te bazy tagowe miałam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że bardzo twórczo było, żałuję, że nie byłam tam z Wami...może następnym razem przyjade z Córą :) Parawanik śliczny, dopracowany i w pieknych barwach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Luna to zapraszm już Ciebie i córkę na spotkanie w sobotę 13 września :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak :))) W klubokawiarni Babie Lato...
    http://www.babielato.com.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!