piątek, 29 sierpnia 2008

Cardlift - co to jest?

Ostatnio brałam udział w różnych zabawach scrapowych na forum.
Jedna z nich to cardlift - co to jest?
Już wyjasniam "zabawa polega na skopiowaniu całości pracy, jej części , badź jakiegoś pomysłu, elementu, układu, kolorystyki z innej pracy, z zaznaczeniem autora oryginału i za jego zgodą."
W zabawie brało udział 7 dziewczyn. Wszystkie prace wiszą już na scrappassion, więc ja pokażę moją kartkę.
Robiłam cardlift kartki Zielonej-oto jej praca:



a tak wygląda moja:




A teraz zabieram się do innych zabaw ;)

2 komentarze:

  1. ależ zabaw sie namnożyło... fajny pomysł z zakładkową wymianą, a cardlift bardzo ciekawy - lecę obejrzeć całość :) ściski :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę Cię podziwiam. Kiedy Ty na to wszystko znajdujesz czas???
    Scraplift bardzo fajny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!