wtorek, 22 lipca 2008

Wymiana ATC forumowo-blogowa i wyzwanie lipcowe

Udało mi się namówić parę dziewczyn do wymiany ATC,
oto one:

1.Barryboar
2.Songaja1
3.Sara
4.Drycha
5.juunka
6. Agusia
7. i ja :)))

Zasady wymiany:
Wykonujemy tyle ATC ile uczestników czyli 7.
Wszystkie wysyłacie swoje ATC do mnie (adres mailem).
Do przesyłki załączamy też kopertę zwrotną ze znaczkiem (takim, aby straczył na tyle ATC, ile uczestniczek).
Ja rozdzielam i wysyłam do was po jednej ATC od każdej uczestniczki (w tym 1 waszą własną). Aby był sprawiedliwy podział to zastosuję pewną metodę podziału kart.

czas na zrobienie i wysłanie będzie maksymalnie do 15.09.2008

1. Temat: Wspaniały świat
Wysyłka: najpóźniej 15.09.2008
Wymiary: 64x89 mm
Ilosć: 7szt
Opis z tyłu:
1. TEMAT: Wspaniały świat
2. SERIA: np 1/7, 2/7 itd
3. AUTOR:
4. E-MAIL:
5. można też dopisać adres swojego bloga

2. Temat: Mój kolor
a cała reszta podobnie;)

To tyle o wymianie,
a teraz prezentuję w całosci mój scrap na lipcowe wyzwanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!