sobota, 26 lipca 2008

Robi się, robi ;)

Bardzo chciałam podziękować wszystkim odwiedzającym mój blog za miłe komentarze :* które znaczą dla mnie początkującej bardzo wiele.

A teraz parę fotek z tego co już udało mi się zrobić ...w sprawie albumu domku.Baza pochodzi od gizmo, która już niedługo otwiera swój internetowy sklepik tutaj







A wszystko zaczęło się od Finn....
Oto moje zdobycze, które przyniosłam do domu po wizycie u ojca (a w tajemnicy napiszę, że zostały jeszcze u niego 3 duże zegarki-budziki i to sprawne;)))


4 komentarze:

  1. O matko, ten z rakietą! Jakbym jadła magdalenkę... Gdzieś-coś, ale kto go miał, gdzie go widziałam...Pamiętam lekkie śmiechy chyba rodziców z tej rakiety, oczywiście politycznie zabarwione śmiechy, i tą strasznie dostojną podstawka, jak cokół pod pomnikiem... Jakieś wczasy zakładowe tak zwane... dobra kończę, bo wpadam w jakąś hipnozę i się cofam w czasie...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. While I can't read your blog, I love the photos and beautiful cards/art.

    Thank you for posting on my blog. Sweet Zachary makes me smile and I hope he did the same for you.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo widze, bardzo smakowite zegareczki i budziczek :)poza tym twoje domki..są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny dziękuję ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!