poniedziałek, 14 lipca 2008

Japońska dziewczyna i album o kimonach

Robiąc ostatnio porządki w papierowym bałaganie znalazłam moją własnoręcznie :))) wykonaną japońską dziewczynę, którą złożyłam podczas pleneru w Porębie.
Zajęcia prowadziła Molla –znawczyni kultury i sztuki japońskiej (szczególnie całej tradycji i historii związanej z kimonem), jej laleczki japońskie znane i podziwiane są na forum Origami i RiO.

Moja dziewczyna w kimonie nie jest tak piękna jak Molli, ale z czasem może (haha) dojdę do większej wprawy;)
A przy okazji chciałam pochwalić się albumem o kimonach. Zawiera informacje o historii kimona oraz ..... wkładki papierowe z pięknymi wzorami na kimona. Album ten mam dzięki
Sarze :*





2 komentarze:

  1. wiesz, ze mi sie bardzo podoba:)
    moze zrobisz mi jedna laleczke;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Śliczna ta japońska panna:). Papier cudo!
    Co do ATC, to ja na razie się nie piszę, bo nie mam za bardzo czasu. Może kiedyś... Dzięki za propozycję :).Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za miłe komentarze :) !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!