czwartek, 24 lipca 2008

Drobne zakupy i szycie ;)

Nabyłam ostatnio dzięki Kasi:* taki pomocny przyrząd do cięcia papieru(trymetr) nawet go już wypróbowałam ;)
A dzisiaj o 9 wstąpiłam do LIDLA i przyniosłam parę rzeczy do domu: pędzelki, papier kolorowy i zeszyty (tak bardzo podobały mi się ich okładki (haha).



Dzisiaj też dostałam stempelkowe zakupy od Filki:*



Na sam koniec – niespodzianka !!!
Korzystam z maszyny do szycia u mojego ojca , ma taką co szyje fajny zygzaki, nie wszystkie jeszcze opanowałam, ale się uczę.
No i może zrobię mój pierwszy szyty album....hm

3 komentarze:

  1. No i miałam rację... Świetnie się prezentuje w całości Twój scrap :) Boskie papiery i świetnie skomponowane w całość :)
    A wymianki to już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zakupy - ta kobietka w kimonie jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Renny dzięki:*
    Kasia, wszystkie stempelki orientalne co pokazują się na naszym rynku staram się kupić;) w miarę możliwości oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!