poniedziałek, 28 lipca 2008

Co dzisiaj przyniósł mi listonosz ?

Na początku podam kto zwyciężył i wykazał się refleksem :))) w zabawie >777<

a więc GRATULACJE!!! dla ANI M.
Adres znam, a zresztą wkrótce spotkam się z nią podczas wspólnego wyjazdu do Budapesztu :)))

A teraz główny temat to:
1) dostałam sówkę i fiberki od Cwasi :*, SÓWKA - piękna!
Same zobaczcie:)



2) dostałam ateciaki z wymiany "MOJE FOBIE" :)
W wymianie brały udział: ibisek1, kamaftut, gizmo, truskawka i ja.
Temat nie należał do łatwych, ale same oceńcie jak dziewczyny swietnie zinterpretowały.

ibisek1

truskawka

gizmo

kamaftut


Moje ateciaki



A teraz kończę mój domek ;)

6 komentarzy:

  1. oo ale skarby...i sówka ślicznościowa i ataeciaki jakie ciekawe..

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to miło mieć czasem refleks ;), a wyprawy na Węgry to już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez dzis dostalam Atc :) wszytskie saswietne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wielkie kamienne mosty kolejowe" są świetne! I kolorystyka jaka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Cię nie mogę :O Boskie te ATC! Wszystkie "MiSie" podobają, ale Twoje, Rudlis, mają taką głębię... aż ciary przechodzą :)
    PS. Nie mogę się doczekać wymianki ;P Ciekawe co stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!